srijeda, 21. lipnja 2017.

Ljeto na koži



Ovo ljeto odlučih dati priliku jednom domaćem brendu i njihovom proizvodu – Biovitalisov Zlatni maslac za brže tamnjenje, a u kratkom periodu sam dobila potvrdu da je fenomentastičan. Pa krenimo ispočetka.


Lijepa i minimalistička metalna posuda od 150ml s efektnom naljepnicom koja doslovno vrišti „Otvori me. Pomiriši. Namaži i razmaži.“. Sukladno tome, to i napravih. Otvorih i miris me omami. Nježan miris shea maslaca i čileanske maline odvodi u rajske krajeve. Naprosto moraš zažmiriti i zamisliti se na nekoj od pješčanih plaža uz kristalno tirkizno more. 


Sljedeći korak: namazati. Iako je masa kompaktna (neće razočarati ni na suncu), lako je razmaziv. Dovoljno je prijeći jagodicom prsta i maslac u manjoj količini ostaje. Laganim kružnim pokretima umasirah u kožu, koja je u trenu postala još mekšom. Iako je maslac narančaste boje, zbog mrkve, ne ostavlja trag iste boje tako da nema bojazni da ćete umrljati taj lijepi bijeli badić. Koža ga s lakoćom upija. Naravno da je mastan, no, svojim sastavom omekšava i hidratizira kožu, ne ostavlja ljepljiv trag. Efekt lijepoj koži daju i sitne zlatne čestice. Maslac se može nanijeti i prije ulaska u vodu tim više što u vodi ne ostavlja masne mrlje, a po izlasku iz iste, koža je i dalje mekana jer se zadrži (naravno da se s preparatima za tuširanje ispere). Ako ste možda više solarij tip, također pospješuje brže tamnjenje pa se ne morate frljiti po pola sata. Isprobala sam i tu varijantu. S obzirom da sam svijetle puti (što je predispozicija za brži „rak efekt“) tek nakon što sam namazala zlatni maslac, noge, jer mi najsporije tamne, dobih lijepi sloj bojice. 

 

S ovim zlatnim maslacem, koji je od prirodnih sastojaka, kao što su čileanska malina, shea maslac, mrkva i ulje slatkog badema nećete se pržiti već dobiti onu lijepu, tako iščekivanu i željenu preplanulu boju, kao da ste se vratili s Maldiva. Uživat ćete u mirisu i svilenkastoj mekoći kože.
Zlatni maslac za brže tamnjenje, koji je u limitiranom izdanju dostupan je online po cijeni od 119,90kn na 


Drago mi je što od toliko proizvoda koji su trenutno dostupni na policama jedan stvarno kvalitetan je domaći. Kako me ovaj zlatni maslac uistinu oduševio veselim se isprobati i neke druge Biovitalis proizvode kao što je npr. Zlatna krema za očuvanje preplanulosti.

Hvala Biovitalis <3

P.s. 
Kako maslac nema UV zaštitu pazite s vremenskim izlaganjem suncu, kao i to kakva vam je put.  


Nema komentara:

Objavi komentar