ponedjeljak, 17. srpnja 2017.

Choco zucchini bread ili Čokoladni kruh od tikvica

Kako je sezona tikvica, a čula sam za ovakav "kruh", naprosto sam ga morala isprobati. Kao i u svemu, recept koji sam našla, narihtah ga u svom "stilu" :D Za prvi put je super, hrskava korica i mekana sredina :D i to još čokoladno s čokoladom. Ovakvi bisvitasto-kruhasti recepti su mi idealni.


 Potrebni sastojci su:

✽ 1 jaje
✽ 1 naribana tikvica (srednje veličine i debljine)
✽ 1 vanil šećer (opcionalno 3/4 šećera; smeđeg)
✽ 1/2 šalice ulja (kombinacija kokosovog i repičinog)
✽ 1/2 šalice mlijeka

✽1 šalica integralnog raženog brašna
✽ 1/2 šalice pirovog brašna
✽ 1 čajna žličica sode bikarbone
✽ 3 žlice kakaa (gorkog)

✽ čokoladne "kapljice"

Pomiješati pojedinačno gornju grupu sastojaka, tzv. mokri sastojci, pa zatim donju, odnosno "suhe" sastojke. U kornjoj skupini nisam koristila nikakav šećer osim vrećice vanil šećera, te kombinacija navedena dva ulja super funkcionira, s time da sam silikonski kalup premazala s malo kokosovog ulja. Pri dodavanju u smjesu, kokosovo ulje mi je bilo u tekućem stanju. 

Suhe sastojke sve izmiješati te ih dodati u "mokru" smjestu. Sve dobro izmiješati kako bi se povezalo u gustu i kompaktu smjesu. Po želji dodati čokoladne kapljice ili sjemenke, suho voće, orašaste plodove i sl.

Peći u prethodno zagrijanoj pećnici 45-50 minuta na 180°C.

Odlično ide uz sladoled od pistacija ili uz času hladnog mlijeka s kakaom :D

p.s.
Za dobiti onu super pjenicu, usipati mlijeko i kakao u blender te samo par puta "prozujati" te preliti u čašu. Pritom možete uživati kako pjenica postaje bijela, a prema dnu čaše se mijenjaju čokoladaste nijanse :D U slast!



Nema komentara:

Objavi komentar