četvrtak, 5. studenoga 2015.

☆CosmoFit Brownie☆

Brownie. 

Mislim da ga čak nisam nikad prije probala i zanimalo me čemu tolika fama oko nekakvog čokoladastog kolača. A odlučih uzeti kuhaču u svoje ruke i sama vidjeti u čemu je trik s obzirom da mi u zadnjih par dana konstantno s jedne stranice iskače video snimka kako se radi taj kolač.

Nije mi bilo druge, no, sjesti, popisati sastojke (koji su el clasic) i izmudrovati "clean" zamjene. Rezultat je na fotki :P


Za CosmoFit Brownie (manji - kalup 9x14cm;  i sa znatnim udjelom tamne čoko i kakaa) potrebno:

• 100ml kokosovog ulja
• 50ml tekućeg sladila (korišten med; za slađe koristiti 100ml)
• 100g tamne čoko (74% Bellarom, cca8kn u Lidlu, prefiiinaaa je)
• 2 jaja
• 2 žlice kakaa (gorkog naravski)
• 2 mjerice wheya (korišten bez okusa, može i bilo koji čokoladasti)
• 1/2 šalice malica (smrznute; može i svježe)
• 2 žlice čokoladnih "kapljica"

Na niskoj vatri zagrijati kokosovo ulje i tekuće sladilo te dodati čokoladu. Miješati dok se čoko ne otopiti i skinuti s vatre. 

Izmutiti jaja mikserom. Dodati čoko smjesu i dobro umiješati (kuhačom, špatulom, žlicom; samo ne mikserom). Dodati kakao i whey. Umiješati tako da nema grudica. Dodati maline i čokoladne "kapljice" te opet malo promiješati.

Uliti u posudu za pećenje, na masni papir, i staviti u prethodno zagrijanu pećnicu na 180°C 25min.
Ostaviti da se ohladi i onda izrezati.


Ova verzija je stvarno čokoladasta (gorča), no meni odgovara, tako da šećeroljupke i šećeroljupci, više sladila stavite.

Kad sam probala shvatila sam zašto slovi za jedan od najboljih kolača. Kad probate, shvatiti ćete i sami. Ostajem pristojna, i onda pa i sada :P

Kad isprobate, javite dojmove. :D

P.s. za veću količinu smjese, sve sastojke u duplo. ;)

Nema komentara:

Objavi komentar