utorak, 13. listopada 2020.

Home Makeover PT. 2 - KUPAONICA

Nastavljam s kupaonicom. To je prostorija koja je, od njih 4, imala najmanje preuređivanja. Nije velika, no, taman je da stane sve ono što joj je potrebno te da ima još prostora.

/ 9/2018 /
S kupaonicom je izazov taj što ima malo prostora za odlaganje i što je bez tepiha ogoljena.

Prvi upgrade kupaonice je bio set tepiha, koji nije posebno ufotkan. Sreća je s njima bila što su dimenzije bile baš one koje sam tražila, iako nisu baš tipične, a svakako su veće od uobičajenih.
Sjećam se kao jučer koja je to sreća i veselje bilo kad sam uzela te tepihe u Lidlu jer je to bilo još u prvih mjesec dana kako sam došla i sama kupaonica je izgledala "toplije".


/ 3/2019 /
Ozbiljniji dodatak - polica - se dogodio u ožujku, iako je to trajalo neko vrijeme jer sam prvo naručila mjesec-dva jednu drugu policu - u stilu ljestvi - no, od te police sam odustala jer je bilo tehničkih poteškoća s naručivanjem (prikaz stvarnog stanja i stanja na web-u nije bilo usklađeno, dani čekanja povratne informacije i na kraju moj odustanak). Iako, na kraju mi je ipak ova draža jer se bolje uklopila i jednu policu više imam za odlaganje :) Također, ova je od bambusa, koji je kao materijal izdržljiviji u vlažniji uvjetima.

/ 8/2019 /
Ovdje je osvježavanje zidova bio veliki izazov, ne samo zbog visine zidova od 3 metra, već i zbog toga što su ljestve gigantske, a prostora za postaviti ih jako malo. Nisam profi u tome, no, zidovi su pokrečkani u mogućnosti mojih 1,7m i fleksibilnosti zbog pilatesa :D

Nakon krečenja, mislila sam da je to to što se tiče kupaonice, iako su mi kroz glave svako malo prolazile police u zidovima (nosač + polica) kako bih dobila još tog prostora za odlaganje. No, to alkemijanje je i dalje samo zamisao koje me zaintrigira na tren, pa me pusti na neko vrijeme i onda opet ispočetka.

A ovo je kako izgleda trenutno i do daljnjega.
 
/ 10/2020 /

Zadnji uradak je zamjena ormarića ispod umivaonika s dvije police iz iste serije kao i već prethodno kupljene visoke police (Ikea).





Sigurni i skorašnji upgrade za kupaonicu su crne žičane košare za police ispod umivaonika, a do tada - kako vam se čini sve ovo što je do sada napravljeno u kupaonici?

Nema komentara:

Objavi komentar