nedjelja, 18. listopada 2020.

Home Makeover PT. 4 - GRAN FINALE

Soba s najviše transformacija - zadnja je napravljena jučer :D prethodna postava je izdržala čak dva tjedna.

Nema tih riječi kojima mogu opisati taj osjećaj kad se umirim u nekom kutku ove sobe pa upijam i uživam u tom osjećaju doma kojeg sam si ovdje stvorila. A taj osjećaj je prisutan nakon svake promjene, samo se povećava. Volim ova četiri zida. 

Iako sam u najmu, sami komadi namještaja za određene dijelove sobe nisu puno koštali, iako, da sve stavim na papir, bila bi lijepa svota, no, ovdje živim, otkako sam doselila i odlazim samo u nešto svoje, a u međuvremenu želim da mi bude ugodno i funkcionalno.

Prije ovog stana, soba mi je bila u bijelom i visokom sjaju u kombinaciji sa svijetlom bojom drveta i srebrom/metalom, a sada se totalno prepustih, sebi. Onome što jesam. I to što jesam, svim kombinacijama materijala, oblika, tekstura sam htjela pokazati da to sve zajedno može dobro funkcionirati. 

Drago mi je što imam tako velik prostor koji mi omogućava alkemijanje postave više jedinica u jednoj sobi. U startu sam imala za cilj sve povezati, ali isto tako i postaviti granicu određene jedinice.

Bilo je tu puno više promjena nego što je objektiv mog mobitela to zabilježio, no, nadam se da će i vama ovi upgradovi biti ugodni kao što su meni :)



/ 9/2018 /








/ 10/2018 /


 
/ 12/2018 /

/ 12/2018 /
tada se počelo kupovati u Ikei - prvo je stigao tepih, prekrivač za trosjed, deka, poster Mjeseca i još par stvari, a kasnije se pola asortimana uselilo u moju kvadraturu (p.s. post nije sponzoriran od Ikee)

/ 12/2018 /
coffee "stolić" iz Jyska - tada je tek stigao u ponudu i ja sam si rekla "taj će biti moj", za dan ili dva je već imao sniženu cijenu, a ja sam ga išla uzeti čak na drugi kraj grada :D

/ 12/2018/

 


/ 4 i 5/2019/
 
 




/ 8/2019 /
 
 



 / 10/2019 /


 

/ 12/2019 /











/ 9 i početak 10/2020 /

Nažalost, zbog veličine videa, ne mogu zadnje premještanje objaviti ovdje pa ga objavljujem na Instagramu u storyima :)

Naravno, ovo nije ful kraj jer u planu je trosjed i krevet zamijeniti kutnom sljedeće godine. Radni stol, fotelju i sive ormariće premjestiti u dio gdje je sada krevet te postaviti opet stalak za odjeću, a ogledalo postaviti na mjesto gdje je trenutno radni stol.

Nema komentara:

Objavi komentar