srijeda, 14. listopada 2020.

Home Makeover PT. 3 - KUHINJA

 Njezino veličanstvo - kuhinja. Za mene je veličanstvena jer ju smatram dušom domom, pogotovo kad se fini mirisi iz nje krenu kovitlati u ostale prostorije.Odrasla sam u kuhinjama normalne veličine, a sanjam o velikoj, otvorenoj prema blagavaonici i dnevnom boravku, i onda me dopadne jedna kuhinjica. Još prvi dan dok sam ju sređivala rekla samoj sebi "U redu - da bi znala funkcionirati i u prostranijoj kuhinji, prvo trebam naučiti funkcionirati i u jednoj mini". Nakon nekog vremena sam shvatila da ovakva veličina kuhinje ima svoju prednost - puno toga je nadohvat ruke, no, i dalje mi je nedostatak prostor za odlaganje, rezuckanje i slično. Za samu pohranu ga ne nedostaje, s obzirom da stalno izmišljam novi, ne samo namještajem već i slaganjem. 

/ 9/2018 /

U početku bijahu i vrata :D

/ 1/2019 /

Osim sitnica za kuhinju kao što je cjedilo i sl., prvo ažuiranje kuhinje je bilo s ovim tepihom iz Ikea. 

/ 5/2019 /

Zatim je uslijedilo ažuriranje police s ovim visećim policima kao dodatnim prostorom za pohranu. Ove viseće police su odlično rješenje za male prostore, a i nakon daljnih ažuriranja kuhinje, prebacile su se u ormar s odjećom :)

 
 

/ 8/2019 /

Viseće police su poslužile samo na kratko jer sam nakon njih razmišljala o "pravim" policima te kako bi one svakako bile puno praktičnije. Priliku sam iskoristila nakon famoznog krečenja.
Osim polica, i ovdje sam obojala sve štokove i okna u sivo što je odmah podiglo cijeli prostor. I naravno, vrata su se maknula kako bih dobila još prostora i prozračnosti.

Ono što mi je zanimljivo je to što sam u proljeće ove godine napravila upgrade s galvaniziranim policama umjesto ove ogromne komode ispod polica i nisam to pofotkala, no, zato fotke kuhinje kako izgleda sada :)


 






Nema komentara:

Objavi komentar