nedjelja, 4. listopada 2020.

Home Makeover PT. 1 - HODNIK

Dobrodošli u moj mali dom i serijal postova o njegovom preuređenju :)

Lokacija - Trešnjevka
Kvadratura - cca 30m2
Stan u sklopu kuće

Puno promjena sam napravila u dvije godine kako sam u ovom stanu u najmu, otkako sam došla u Zagreb. Imam sreće što imam uistinu divne stanodavce koje su mi odriješili ruke za promjene koje sam napravila i koje još imam u planu napraviti, pa krenimo, za početak, u avanturu transformacije hodnika - logično da se od njega krene kao prve prostorije stambenog objekta.

/ 9/2018 /
Ovo je među prvim fotkama koje sam dobila prije nego što sam došla pogledati stan i kaparaiti ga.


/ 7/2019 /
Prva promjena koju sam napravila za hodnik su bile ove rolo zavjese za zamračivanje koje s vanjske strane imaju reflektirajuću podlogu za odbijanje topline
 

/ 8/2019 /
U nešto malo manje od mjesec dana uslijedilo je osvježavanje cijelog stana - zidova bijelom bojom (gletanje nekih spojeva) i bojanje štokature u sivu boju (jer su dobili patinasto bijelu boju).


/ 8/2019 /
Glavno zanimanje - hodanje po stanu s metrom i vizualizacija nakon "prelistavanja" web shopova s namještajem.
 
Nakon zidova i štokova, uslijedio je novi izazov - pronaći ormarić(e) za obuću koji će zamijeniti onu klupicu koja zauzima pola hodnika, a da pritom ti ormarići neće zauzimati puno prostora i biti će funkcionalni (s obzirom na unutrašnji izgled). Pobjednik su bili ovi ormarići iz Ikee koji su stvoreni za ovakav prostor što se može vidjeti u nastavku.
 


/ 8/2019 /
 
I tako je to sve lijepo funkcioniralno do trenutka kad sam uistinu shvatila funkcionalnost ovih ormarića i odlučila iskoristiti i prostor iza ulazinih vrata - tijekom zime, u jednom ormariću sam čak držala kape, šalove i rukavice kako bi mi bili nadohvat ruke i tu mi je jednostavno pofalilo još barem 1-2 takva za obuću.
 
Upgrade ormarića je bio točno nakon godinu dana, i u nastavku je kako je trenutno i kako će biti još ziher duži period (u ostalu na ostale dijelove stana).
 Osim ormarića, dodatne su i kukice za vješanje te kartonske ploče na vrata, a detalji su se na ormarićima i na zidiću samo promijenili :)
 
/ 8/2020 /






U odnosu na početak, što mislite o promjena koje su napravljene u hodniku?
Želite li u sljedećim postovima o drugim prostorijama i promjenama još neke detalje, kao npr. naziv samog proizvoda i gdje je kupljen?

Nema komentara:

Objavi komentar