nedjelja, 30. kolovoza 2015.

☆ Dobra organizacija je pola posla obavljeno ☆

Kao što sam naslov kaže, pola posla smo obavili s dobrom organizacijom.
Kako se zimnice pripremaju ili su već gotove, moja "zimnica" je pakiranje voća i povrća po obroku za jednu osobu u vrećice za zamrzavanje.
Tu su se našli razni povrtni mixovi kao što su carski (mrkva, brokula i cvjetača) i mexički (kukuruz, crvena i zelena paprika, mahune, grašak, mrkva), špinat, grašak.. voće je bobičasto, što šumski mix, što pojedinačno maline, kupine i borovnice..
Također, u tu ekipicu pripadaju i fileti lososa, a uskoro se pridružuju fileti tune i bijelog pilećeg mesa.
Već smrznuto povrće i voće i nije loše, van sezone, imamo mogućnost jesti nešto što želimo, a da ne platimo puno, a i pakiranja u kojima je već kombinirano nekoliko vrsta povrća/voća je povoljnije nego da pojedinačno kupujemo što je idealno za one koji su ograničeni budžetom, a žele jesti zdravije.
Ovaj moj način storniranja hrane započeo je još za studenskih dana kad sam počela raditi i imati svoja mjesečna primanja i odlučila poduzeti nešto u vezi namirnica koje jedem. Jela sam sve ono što i moji doma, no jednostavno sam se zasitila jesti skoro svaki dan mesno i masno. Tada su uslijedila kemijanja i raznorazne kombinacije, ova između ostalog funkciknira i danas. Još je bolje kada nešto nađete i na sniženju. Jesti zdravo i ispravno ima svoju cijenu, no ne mora biti preskupo kada uspijete doskočiti određenim trikovima kao što su organizacija i sniženja.

Nema komentara:

Objavi komentar