srijeda, 16. rujna 2015.

☆Jer tko rano rani..☆

.. i više od dvije sreće grabi.

Koliko god puta nam je samo teško ustati na prvu i odgađamo alarm (ah taj snooze) na samo još 5-10 minuta koje se znaju pretvoriti i u sat vremena. Dolaskom svježijih jutara dođe nam samo da se još više ušuškamo pod topli poplun/dekicu i nastavimo spavati iako znamo da se dan neće razriješiti sam.. i stoga evo nekoliko trikova kako ustati na prvi zvuk alarma i iskoristiti dan maksimalno.


Budilicu ili mobitel s namještenim alarmom stavite van dohvata ruke..
jer tako morate ustati iz kreveta, pogotovo ako je iritantan zvuk (a i da ne probudite ukućane ili pola susjedstva)

Crna rupa zvana "snooze"
Xy puta sam ga upotrebljavala i 5 minuta nikada nije bilo 5 minuta, tim više kada bi mobitel bio pokraj glave. Idealni uvjeti za zaspati i "odguliti" još jedno sat vremena. No, nakon tih sat vremena, grižnja savjesti bi proradila jer, realno, za to vrijeme sam mogla već štošta napraviti, a što se više u danu napravi (mali ciljevi) to ćete biti zadovoljniji svojom produktivnošću kada navečer opet legnete.

Hidratacija
Kako se nekoliko sati u tijelo ne unosi nikakva tekućina, potrebno ga je hidratizirati. Najbolji izbor je voda, voda s limunom ili nekakav biljni čaj. Moja navika je obavezno popiti čašu vode (s cinkom; u ljetnjim mjesecima je to voda s limunom, krastavcem te ponekad i mentom) i šalicu zelenog čaja uz doručak.
 
Jutarnji rituali
Stvorite ujutro male rituale zbog kojih ćete se rado ustajati. Ono što meni pruža veliko zadovoljstvo je mir i tišina grada, pogotovo u ljetnim mjesecima kada koristim balkon za doručak i uživanje u buđenju dana svim osjetilima.  A to me ujedno i opušta i puni za dan preda mnom.

Nastavak..
Jednom kada uđete u rutinu ranog ustajanja, nastavite s time, iako je naravno ponekad si dozvoliti malo duža spavanja, pogotovo vikendima. Iz osobnog iskustva, čak i vikendima mi je draže rano ustajanje jer dan mi duže traje, više toga napravim, i automatski sam zadovoljnija. Pa čak i kada nema "posla", rutina ranog ustajanja je i više nego poželjna, jer i kad se zaposlite, neće vam biti mrsko ustajati ranije.

Također, jedna od jutarnjih rutina koja je u zadnjih nekoliko godina postala obavezna, i bez koje jednostavno moje tijelo ne funkcionira, pod uvjetom i da zakasnim, ako to ne napravim, je doručak, a evo i jutrašnjeg

zobena kaša (1/4 šalice zobenih pahuljica; prstohvat soli; 3/4 šalice vode) s whey proteinom (Myprotein impact), bananom (1/2), grožđicama, kikiriki maslacem (žličica), sjemenkama lana i cimetom te zelenim čajem i kavom


Uzmite svojih 5 min za sebe, u budnom stanju i s osmijehom od uha do uha krenite u novi dan.


Nema komentara:

Objavi komentar